00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

نمایندگی روغن روانکاری آسانسور تهران

امروزه جهت نگهداری وسایلی مانند آسانسور باید به آن رسیدگی زیادی شود زیرا شامل قطعاتی می باشد که باید آن را روغن کاری کرد تا آسیبی به تمام اجزای آسانسور وارد نشو
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. نمایندگی روغن روانکاری آسانسور...

نمایندگی روغن روانکاری آسانسور تهران

امروزه جهت نگهداری وسایلی مانند آسانسور باید به آن رسیدگی زیادی شود زیرا شامل قطعاتی می باشد که باید آن را روغن کاری کرد تا آسیبی به تمام اجزای آسانسور وارد نشود. روغن روانکاری آسانسور یکی از مهم ترین روغن هایی می باشد که جهت کاهش ساییدگی سیم بکسل و جلوگیری از استهلاک سیم های آسانسور مصرف می شود. این روغن باید جنس مناسبی داشته باشد تا سبب کاهش آلودگی بر روی سیم ها و قطعات آن بگردد.

 

نمایندگی روغن روانکاری آسانسور تهران

ضرورت استفاده از روغن روانکاری آسانسور

ضرورت استفاده از روغن روانکاری آسانسور همانطور که گفته شد روغن روانکاری آسانسور یکی از ضروری ترین و مهمترین روغن جهت جلوگیری از استهلاک سیم آسانسور می باشد. یکی دیگر از ضروری ترین قطعه ای که باید روغن کاری گردد ریل های آسانسور است تا به آسانی باز و بسته گردد و جهت انجام این کار توسط روغن دان آن را انجام می دهند. ضرورت دیگری که باید از این روغن استفاده شود وقتی است که متوجه خشک بودن سیم بکسل و باز و بسته شدن درب محافظتی آسانسور می شویم باید آن را روغن کاری کنیم تا باعث خرابی و بالا رفتن استهلاک آسانسور نشود.

 

قطعه ای دیگر آسانسور که ضرورت بسیار اساسی در روغنکاری داشته کفشک های غلطکی و لغزشی می باشد که ضرورت بسیاری جهت استفاده از روغن روانکاری داشته زیرا ایمنی آسانسور بر اساس این کفشک ها می باشد. در ضمن قابل ذکر است که انواع روغن روانکاری آسانسور گوناگون می باشد که در ذیل با آن آشنا می شویم.

  • روغن روانکاری معدنی سیم بکسل: این روغن جهت مصرف سیم بکسل آسانسور می باشد که توسط کارشناسان آسانسور با استفاده از دستگاه و یا روغن دان ها به میزان لازم و اندازه مخصوص آن را روغنکاری می نمایند.
  • روغن روانکاری موتور آسانسور: نوع دیگری از روغن روانکاری مخصوص موتور آسانسور می باشد و استفاده آن باعث کاهش مصرف انرژی و پیشگیری از زنگ زدگی می گردد.
  • روغن روانکاری ریل: این روغن فقط توسط روغن مخصوص روانکاری ریل انجام می گیرد و با استفاده از دستگاه روغن دان باعث شده تا انتقال روغن به آسانی صورت پذیرد.

خرید روغن روانکاری آسانسور در انواع مختلف

خرید روغن روانکاری آسانسور در انواع مختلف با توجه به مصرف بسیار زیاد از روغن روانکاری آسانسور و افزایش ساخت و سازها باعث شده تا تولیدکنندگان حجم تولید را بالا برده و آن را روانه بازار کنند. فروشندگان به صورت مستقیم آن را از تولیدکنندگان تهیه کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. علاوه بر روش حضوری جهت خرید روغن روانکاری می توان آن را به روش غیر حضوری از طریق اینترنتی و تلفنی در این مرکز تهیه و خریداری نمود.

تولیدکنندگان این روغن ها را در ظرف های مقاوم و با وزن های مختلف بسته بندی کرده و به دلیل کیفیت بسیار بالای آن سبب شده تا به کشورهای همسایه و اروپایی نیز این روغن ها را صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران