00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

قیمت روغن روانکاری چرخ ریسندگی نساجی

روغن های روانکاری یکی از ابزارهای بسیار ضروری برای جلوگیری از استهلاک دستگاه ها به شمار می روند. این روغن ها باید از ظرفیت بالایی برای روانکاری برخوردار باشند.
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. قیمت روغن روانکاری چرخ...

قیمت روغن روانکاری چرخ ریسندگی نساجی

روغن های روانکاری یکی از ابزارهای بسیار ضروری برای جلوگیری از استهلاک دستگاه ها به شمار می روند. این روغن ها باید از ظرفیت بالایی برای روانکاری برخوردار باشند. قیمت روغن روانکاری چرخ ریسندگی نساجی باید به گونه ای باشد که استفاده از آن صرفه اقتصادی داشته باشد. آیا می دانید که چگونه و از کجا می توان از قیمت این روغن اطلاع حاصل نمود؟

قیمت روغن روانکاری چرخ ریسندگی نساجی

روغن روانکاری ماشین آلات ریسندگی

روغن روانکاری ماشین آلات ریسندگی

در صنایع نساجی از دو نوع روغن مختلف استفاده می‌شود. اولی روغنی است که در فرآیند تولید نخ یا پارچه مورد استفاده قرار می گیرد و حالت نرم کنندگی به الیاف طبیعی و مصنوعی را می دهد. و دیگری روغن مخصوص ماشین آلات ریسندگی می‌باشد که کاربرد بسیار زیادی در این تجهیزات دارد.

فرایند تولید پارچه و نخ در کارخانه های ریسندگی طولانی می باشد و به همین دلیل دستگاه ها به طور مکرر در حال فعالیت هستند و همین امر موجب می‌شود که اصطکاک بین قطعات مختلف این دستگاه ها به مقدار زیادی افزایش یابد. روغن روانکاری باعث می‌شود که اصطکاک بین قطعات مختلف به مقدار قابل توجهی کاهش یابد و گرمای ایجاد شده در نتیجه این اصطکاک جذب روغن گردد و باعث افزایش طول عمر قطعات مختلف دستگاه های نساجی می شود.

ویسکوزیته این روغن باید به شکلی باشد که نه زیاد رقیق بوده که عملا هیچ نقش مفیدی در ایجاد روانکاری نداشته باشد و از سطوح مختلف به راحتی جدا شود و نه این که زیاد غلیظ بوده که نه تنها عمل روانکاری را انجام ندهد بلکه به علت غلظت بالا باعث ایجاد چسبندگی بین قطعات مختلف ماشین آلات ریسندگی شود و باعث ایجاد وقفه در کار آنها گردد.

مرکز فروش روغن روانکاری چرخ خیاطی

مرکز فروش روغن روانکاری چرخ خیاطی چرخ خیاطی به عنوان ابزاری برای دوخت انواع مختلف پارچه از قطعات مکانیکی زیادی تشکیل شده است. برخی از این قطعات به طور مداوم در تماس با یکدیگر بوده و نیاز به روغن روانکاری دارند تا ضمن جلوگیری از استهلاک قطعات آنها باعث افزایش طول عمر چرخ خیاطی نیز شود.

مرکز فروش روغن روانکاری چرخ خیاطی این محصول را با قیمت و کیفیت مناسب به بازار عرضه کرده است. برای خرید این روغن می توانید با مرکز فروش آن تماس برقرار کرده و ضمن اطلاع از مشخصات این روغن و قیمت آن سفارش خود را اعلام نمایید.

این مرکز کلیه سفارشات را به هر نقطه ای از ایران که خریداران تمایل داشته باشند در کوتاه ‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد نمود. و به کسانی که به مقدار بالا این روغن را سفارش دهند آن را با قیمت ارزان تری ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران