00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

قیمت روغن روانکاری موتور 4 لیتری

قیمت روغن روانکاری 4 لیتری را می توانید از فروشنده به صورت تلفنی بپرسید. البته امکان مشاهده قیمت به صورت آنلاین و از طریق جستجو در سایت نیز امکانپذیر است. برای
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. قیمت روغن روانکاری موتور...

قیمت روغن روانکاری موتور 4 لیتری

قیمت روغن روانکاری 4 لیتری را می توانید از فروشنده به صورت تلفنی بپرسید. البته امکان مشاهده قیمت به صورت آنلاین و از طریق جستجو در سایت نیز امکانپذیر است. برای روانکاری موتور از روغن موتورهای مخصوصی استفاده می شود که معمولا توسط کارخانه سازنده خودرو پیشنهاد می شود. بسته به کیفیت و نوع روغن، قیمت این محصول متفاوت بوده و شما می توانید با نرخ تولیدی آن را از سایت ما سفارش دهید.

قیمت روغن روانکاری موتور 4 لیتری

از روغن های روانکاری بیشتر بدانید

از روغن های روانکاری بیشتر بدانید امروزه استفاده از روغن های صنعتی مانند روغن های روانکاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کمیت و کیفیت این نوع روغن ها ارتباط مستقیمی با طول عمر موتور و دیگر قطعاتی است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم درگیر و در ارتباط با روغن ها هستند. در تولید روانکارها نیاز به ماده اولیه ای به نام روغن پایه یا روغن دست اول می باشد. این روغن ها را به سه دسته معدنی، سنتتیک و نیمه سنتتیک تقسیم بندی می کنند.
روغن های با پایه معدنی از نفت خام حاصل شده و به دو دسته محصولات سبک مانند بنزین و نفت سفید و محصولات سنگین مانند قیر تقسیم بندی می شوند. روغن های سنتتیک متفاوت از انواع روغن های با پایه معدنی بوده و در طی یک عملیات شیمیایی در شرایط خاص و با اعمال تکنولوژی های پیشرفته حاصل می شوند. این نوع روغن های روانکاری با توجه به مواد اولیه تشکیل دهنده، ساختار و شاخص های استانداردی که در تولیدشان در نظر گرفته می شود، با یکدیگر تفاوت دارند.
انواع روانکارهای نیمه سنتتیک ترکیبی از روغن های معدنی و سنتتیک هستند و کاربرد میانه ای دارند. به عبارت دیگر از نظر کیفی بالاتر از روغن های معدنی و پایین تر از روغن های روانکاری سنتتیک قرار می گیرند.

فروشگاه انواع روغن روانکاری صنعتی 4 لیتری

فروشگاه انواع روغن روانکاری صنعتی 4 لیتری انواع روغن روانکاری صنعتی 4 لیتری را می توانید از فروشگاه با قیمت عمده خریداری نمایید. در فروشگاه ما انواع روغن موتور صنعتی هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری از طریق سایت به مشتریان در سراسر کشور عرضه می شود. محصولات تولیدی برندهای مختلف به صورت بسته بندی و آکبند شده با قیمت مناسب فروخته می شود. تلاش شده تا با حذف واسطه ها، محصول به صورت مستقیم به دست مصرف کننده واقعی برساند.
به همین دلیل قیمت انواع روغن روانکاری مناسبتر از نرخ آن در بازار آزاد است. در خرید اینترنتی این امکان برای شما فراهم شده است تا با جستجو در بین محصولات عرضه شده و مقایسه آنها از نظر کمی و کیفی، بهترین و صحیح ترین انتخاب را داشته باشید. فروشگاه روغن روانکاری را به صورت آنلاین و در همه اوقات شبانه روز برای فروش عرضه می کند و محدودیت زمانی جهت خرید برای خریدار وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران