00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

قیمت روغن روانکاری دستگاه بافندگی سال 99

دستگاه‌های مختلفی در صنایع نساجی به روغن روانکاری احتیاج دارند. دستگاه بافندگی یکی از این تجهیزات بوده که به طور مرتب به روغن کاری نیاز دارد. قیمت این نوع روغن
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. قیمت روغن روانکاری دستگاه...

قیمت روغن روانکاری دستگاه بافندگی سال 99

دستگاه‌های مختلفی در صنایع نساجی به روغن روانکاری احتیاج دارند. دستگاه بافندگی یکی از این تجهیزات بوده که به طور مرتب به روغن کاری نیاز دارد. قیمت این نوع روغن مخصوص روانکاری دستگاه بافندگی تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می کند. آیا شما با پرطرفدارترین روغن روانکاری دستگاه بافندگی آشنایی دارید و می دانید که قیمت این محصول در سال ۹۹ چقدر است؟

قیمت روغن روانکاری دستگاه بافندگی سال 99

پرطرفدارترین روغن روانکاری دستگاه بافندگی

پرطرفدارترین روغن روانکاری دستگاه بافندگی

عملکرد مناسب دستگاه های بافندگی به مقدار زیادی وابسته به روغن کاری مناسب آنها می باشد. این کار باعث می‌شود که اصطکاک بین قطعات مختلف دستگاه کاهش یافته و دستگاه عملکرد مناسبی داشته باشد و طول عمر آن بیشتر شود.

بهترین و پرطرفدارترین انواع روغن روانکاری نوع هیدرولیک سبک آن است که در دستگاه های بافندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع روغن فاقد هر گونه مواد سرطان زا و سمی بوده و جز روغن های سالم محسوب می شود.

این روغن دارای خاصیت الکترواستاتیک بوده و به همین خاطر ذرات گرد و غبار موجود در فضای کارخانه به آن نمی چسبند. روغن مقاومت و پایداری بسیار بالایی در برابر حرارت داشته و به همین علت است که به آسانی تبخیر نمی شود.

پرطرفدارترین روغن برای دستگاه های بافندگی هیچ گونه رسوب و جرمی از خود بین قطعات بر جای نمی گذارد و به این ترتیب هزینه تعمیر و نگه داری دستگاه را به مقدار قابل توجهی پایین می آورد.

این روغن جزء محصولات غیر یونی بوده و به این ترتیب نقش موثری در تمیز کاری قطعات ایفا می کند.

و در نهایت این که این محصول فاقد هر گونه رنگی بوده و کاملا بی رنگ می باشد و به این ترتیب نمی تواند باعث ایجاد لکه بر روی نخ یا پارچه های تولید شده در صنایع نساجی و دستگاه های بافندگی شود.

همچنین در کنار مزایای فراوان این روغن به دلیل قیمت مناسب آن، استفاده از این روغن روانکاری صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

خرید روغن روانکاری دستگاه بافندگی از کارخانه

خرید روغن روانکاری دستگاه بافندگی از کارخانه

کارخانجات صنایع نساجی و کسانی که در زمینه تعمیر و نوسازی دستگاه بافندگی فعالیت دارند روغن روانکاری یکی از محصولات بسیار مورد نیاز آنها می باشد. این محصول توسط کارخانه روغن روانکاری تولید و به بازار عرضه شده است.

برای خرید روغن روانکاری به طور مستقیم از کارخانه می توانید با کارشناس فروش کارخانه تماس برقرار کنید و پس از اطلاع از مشخصات این روغن و قیمت روز آن سفارش خود را اعلام کنید.

خرید مستقیم از کارخانه باعث حذف واسطه ها شده و به این ترتیب محصول را با قیمت ارزان تری می‌توانید به دست آورید. همچنین امکان ارسال سفارشات به هر نقطه از ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران