00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

فروش روغن روان کاری قفل به صورت لیتری

قفل ها بعنوان ابزاری فلزی که کاربرد محافظتی زیادی دارند به مرور زمان و در اثر تماس با رطوبت ممکن است دچار زنگ زدگی شوند و به این ترتیب عملکرد آنها دچار اختلال م
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. فروش روغن روان کاری...

فروش روغن روان کاری قفل به صورت لیتری

قفل ها بعنوان ابزاری فلزی که کاربرد محافظتی زیادی دارند به مرور زمان و در اثر تماس با رطوبت ممکن است دچار زنگ زدگی شوند و به این ترتیب عملکرد آنها دچار اختلال می شود. روغن روانکاری قفل ابزار مناسبی برای رفع این مشکل است که به صورت لیتری در بازار وجود دارد. آیا می دانید مناسب ترین روغن برای قفل ها کدام است و فروش روغن روان کاری قفل در کجا صورت می گیرد؟

فروش روغن روان کاری قفل به صورت لیتری

چه نوع روغنی برای قفل ها مناسب تر است؟

چه نوع روغنی برای قفل ها مناسب تر است؟

روغن ها با داشتن خاصیت روانکاری می توانند از میزان اصطکاک بین سطوح فلزی بکاهند و فعالیت آنها را روان کنند. اما قابلیت و توانایی روغن ها تنها به این مساله محدود نشده و می توان برای از بین بردن زنگ و رسوبات ایجاد شده بین سطوح از آن استفاده کرد.

روغن ها دارای قدرت روانکاری یکسانی نیستند و بنا بر نوع استفاده و کاربرد آن می توان از روغن با ویسکوزیته یا گرانروی بالا یا پایین استفاده کرد.

بهترین روغن برای استفاده در قفل ها  دارای ویسکوزیته پایینی بوده و به همین دلیل به راحتی می تواند از شیار و سوراخ قفل ها به داخل آنها نفوذ کند و تاثیر مثبت خود را برای از بین بردن و چسبیدگی بین سطوح فلزی بگذارد.

انواع روغن روانکاری صنعتی مناسب برای قفل همچنین سرعت تبخیر بالایی دارد و پس از ورود به داخل قفل در آنجا باقی نمی ماند. باقی ماندن و عدم تبخیر روغن در داخل قفل ممکن است باعث چسبندگی ذرات گرد و غبار ورودی به آن شده و به این ترتیب گرفتگی قفل را بیشتر کند.

روغن مخصوص قفل بعد از نفوذ سریع به داخل قفل و از بین بردن زنگار و آلودگی های موجود در آن به سرعت بخار شده و آثاری از آن در داخل قفل باقی نمی ماند.

این روغن به صورت لیتری در بازار عرضه شده و به فروش می رسد و بنابراین خریداری آن از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است.

توزیع انواع روغن روانکاری صنعتی در ایران

توزیع انواع روغن روانکاری صنعتی در ایران خرید عمده انواع روغن روانکاری صنعتی می تواند کاربردهای زیادی برای صنایع مختلف داشته باشد. کارگاه های کوچک و بزرگ تعمیر انواع قفل درب های ساختمانی و  درب خودروها به صورت دایمی به این محصول نیاز دارند.

برای خرید انواع این محصول در ایران می توانید با مرکز توزیع این فرآورده نفتی تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات لازم در مورد مشخصات انواع این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

ما سفارشات شما را در اسرع وقت و در بسته بندی های پلمپ به آدرس اعلامی شما ارسال می کنیم و تخفیف ویژه ای را برای خریداران عمده در نظر گرفته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران