00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

فروش روغن روانکاری با کیفیت ایرانی

فروش روغن روانکاری با کیفیت ایرانی به طور گسترده ای در سراسر ایران انجام می شود. نرمی و لطافت این محصول و قیمت مناسبش بر روی فروش تاثیر گذار بوده است این روغن
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. فروش روغن روانکاری با...

فروش روغن روانکاری با کیفیت ایرانی

فروش روغن روانکاری با کیفیت ایرانی به طور گسترده ای در سراسر ایران انجام می شود. نرمی و لطافت این محصول و قیمت مناسبش بر روی فروش تاثیر گذار بوده است این روغن کارایی وسیعی دارد و باعث جلوگیری از خرابی قطعات موتور استفاده می شود. این روغن علاوه بر کارایی بالایش از مصرف سوخت جلوگیری می کند. 

فروش روغن روانکاری با کیفیت ایرانی

معرفی بهترین روغن مخصوص روانکاری

معرفی بهترین روغن مخصوص روانکاری بهترین روغن مخصوص روانکاری باید دارای غلظت مناسب و چربی بالایی باشد. این روغن برای محصولات پتروشیمی کاربرد وسیع و مشخصی دارد

بررسی کیفیت روغن صنعتی شرکت های مختلف روغن های صنعتی از نفت خام بدست می آیند ولی به علت افزودنی های متفاوتی که هر کارخانه سازنده به آن اضافه می کند کیفیت روغن های تولید شده در هر صنعت با همدیگر متفاوت می باشد.

این افزودنی ها هر چه کاربردی تر باشد روغن تولید شده با کیفیت تر می باشد. درصد این افزودنی ها باید طبق استاندارد باشند تا آسیبی به محیط زیست و انسان ها وارد نکند. روغن های با کیفیت باید قدرت روانکاری خوبی داشته باشند. استفاده از فناوری های جدید برای تولید روغن صنعتی نیز بر کیفیت آن تاثیر دارد.

این روغن ها در برابر حرارت باید مقاوم باشند و با دمایی که در کار ایجاد می شود نباید اکسیده  شود یعنی روغنی که برای آن کار یا دستگاه خریداری می شود باید قدرت تحمل آن دما را داشته باشد.

روغن ها باید ویسکوزیته مناسب کار را داشته باشند. امروزه روغن های صنعتی از کالاهای مهم به حساب می آیند به گونه ای که هر موتور مکانیکی نیازمند استفاده از روغن  می باشد. تعداد زیادی از بورس روغن موتور در کشور وجود دارد. برای پیدا کردن روغن های صنعتی نباید فقط به قیمت آن ها توجه کرد بلکه باید از افرادی که در این زمینه تخصص دارند نیز مشاوره گرفت. 


تامین کننده روغن هیدرولیک صنعتی با کیفیت

تامین کننده روغن هیدرولیک صنعتی با کیفیت

تامین کننده روغن روانکاری به صورت تخصصی با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا انجام می گیرد. غلظت مناسب و کیفیت بالای این باعث دو چندان شدن محبوبیتش شده است. برای خرید این محصول با کیفیت و ارزان قیمت از طریق مجموعه ما اقدام کنید. خریدار می تواند با کمترین هزینه ممکن روغن روانکاری با کیفیت را خریدار کند. این روغن به دلیل مزایای و کارایی بالایش بسیار پر فروش می باشد، علت پر فروشی این محصول عبارت هستند از؛

  • دارای تراکم پذیری بالایی می باشد
  • ظرفیت جدا کردن هوا  در کمترین زمان را داراست
  • کف کردن روغن
  • ظرفیت جدا کردن آسان آب از روغن
  • مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون
  • محافظت در برابر خوردگی

این محصول بیشتر به صورت صادراتی می باشد. بیشترین صادرات این محصول به کشور های اروپایی، آسیای مرکزی، عراق و عربستان صورت می گیرد. صادرات این محصول ارز آوری فراوانی را به همراه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران