00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

فروشگاه روغن چرخ خیاطی صنعتی ایرانی

فروشگاه روغن چرخ خیاطی صنعتی، این محصول را در انواع برندها، بسته بندی ها و کیفیت های مختلف ارائه می کند. این روغن جهت روانکاری و سرویس چرخ های صنعتی استفاده می
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن چرخ خیاطی
  6. /
  7. فروشگاه روغن چرخ خیاطی...

فروشگاه روغن چرخ خیاطی صنعتی ایرانی

فروشگاه روغن چرخ خیاطی صنعتی، این محصول را در انواع برندها، بسته بندی ها و کیفیت های مختلف ارائه می کند. این روغن جهت روانکاری و سرویس چرخ های صنعتی استفاده می شود و توسط شرکت های ایرانی، با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می گردد. این محصول در صنعت خیاطی و دوزندگی کشور پرکاربرد می باشد و توسط شرکت های زیادی تولید می شود. خریداران این محصول بایستی نوع با کیفیت و استاندارد آن را از فروشگاه معتبر خرید نمایند.

فروشگاه روغن چرخ خیاطی صنعتی ایرانی

معرفی انواع روغن چرخ خیاطی صنعتی

معرفی انواع روغن چرخ خیاطی صنعتی

روغن چرخ خیاطی صنعتی از دسته روان کننده هایی است که با ایجاد لایه ای محافظ، اصطکاک قسمت های مختلف چرخ خیاطی را کاهش داده و روغن کاری مستمر و به موقع چرخ خیاطی باعث افزایش دوام و طول عمر آن می گردد. انواع روغن چرخ خیاطی صنعتی بر اساس مواد اولیه ای که در تولید آن ها به کار می رود دسته بندی می شوند که در زیر به آن ها اشاره می شود:

  • روغن های معدنی: از پالایش و تصفیه مواد نفتی تولید می شوند و معمولا بر پایه پارافین تولید می گردند. برای حذف بوی نفت اغلب به آن ها اسانس اضافه می گردد. این روغن ها دارای رنگی سفید و رقیق می باشند.
  • روغن های مصنوعی: این روغن ها بدون بو بوده و از سنتز مواد شیمیایی تولید می شوند و غلظت زیادی دارند و در اثر حرارت غلظت آن ها تغییر نمی کند.
  • روغن های نیمه مصنوعی: از مواد نفتی مانند گریس و وازلین به انضمام مواد شیمیایی غلیظ کننده تولید می شوند که از مناسب ترین روغن های چرخ خیاطی صنعتی می باشد.

روغن های روان کننده مناسب جهت روانکاری چرخ های صنعتی بایستی از غلظت استاندارد برخوردار باشند زیرا روغنی که بیش از اندازه رقیق باشد موجب سرریز شدن در داخل چرخ خیاطی می شود و تأثیر مثبتی بر روند کار قطعات چرخ ایجاد نمی کند. روغن های غلیظ نیز به هیچ عنوان کارایی مناسبی ندارند زیرا به مرور زمان باعث ایجاد چسبندگی و سفتی قطعات شده و به آن ها آسیب جدی وارد می کنند.

شرکت فروش روغن چرخ خیاطی صنعتی

شرکت فروش روغن چرخ خیاطی صنعتی

شرکت فروش روغن چرخ خیاطی نیلوفر، انواع این محصول را در کیفیتی بسیار مناسب و استاندارد و در ظرف های مناسب جهت روغن کاری چرخ خیاطی صنعتی ارائه می کند. این شرکت با عرضه مستقیم و عمده روغن خیاطی سبب می شود خریداران این محصول بتوانند علاوه بر اطمینان از کیفیت مناسب محصول، آن را در قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایند.

این مرکز با عرضه انواع روغن روانکاری از طریق اینترنت، خریدی سهل و آسان را برای خریداران فراهم نموده است. برای مشاوره و سفارش محصول می توانید از طریق وب سایت اعلام شده با کارشناسان فروش تماس گرفته و پس از مشورت و کسب اطلاعات لازم محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران