00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

عرضه کننده روغن روانکاری بی بو ارزان

روغن روانکاری بی بود از جمله همراهان همیشگی صنایع مختلف می باشد که دارای مدل های مختلف با مشخصات متفاوت می باشد به همین دلیل نیاز است متناسب با نوع نیاز آن را ت
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. عرضه کننده روغن روانکاری...

عرضه کننده روغن روانکاری بی بو ارزان

روغن روانکاری بی بود از جمله همراهان همیشگی صنایع مختلف می باشد که دارای مدل های مختلف با مشخصات متفاوت می باشد به همین دلیل نیاز است متناسب با نوع نیاز آن را تهیه کرد. برای خریدی مطمئن می توانید به عرضه کننده معتبر روغن روانکاری با قیمت ارزان از طریق سایت مراجعه کنید.

عرضه کننده روغن روانکاری بی بو ارزان

مشخصات روغن روانکاری بی بو چیست؟

مشخصات روغن روانکاری بی بو چیست؟ هر صنعتی را نگاه کنیم شاهد تعداد زیادی ماشین آلات و دستگاه های مختلفی هستیم که در خط تولید مورد استفاده قرار می گیرند. قطعات این دستگاه ها برای هر چه بهتر و روان عمل کردن نیاز به یک ماده کمکی دارند.

استفاده از انواع روغن روانکاری نقش این ماده کمکی رابه عهده دارد و با اضافه کردن به سطح قطعات مانع از اصطحکاک و کارکرد بهتر می شوند و این بهبود در عملکرد به طور مستقیم هم بر سرعت تولید صنایع مختلف اثر می گذارد و هم عمر بهره وری از دستگاه را افزایش می دهد.

اما مشخصات روغن روانکاری خوب چیست؟ در زیر به 3 تا ویژگی های شاخص یک محصول خوب روانکاری اشاره می کنیم:

  • میزان غلظت مناسب
  • میران گرانروی در فصل سرما و گرما
  • فاقد بو

روغن روانکار خوب باید از غلظت متعادلی برخوردار باشد. همانطور که گفته می شود باید حالت روغن مانندی داشته باشد. خیلی سفت بودن روانکاری که استفاده می کنید باعث می شود در سطح قطعه بماند و به مرور لایه های ایجاد کند که مانع از کارکرد درست شود به همین دلیل توصیه می شود هر زمان که می خواهد روانکار قطعه ای را تجدید کنید سطح مورد نظر را از مواد قبلی به خوبی پاک کنید.

البته خیلی شل و رقیق بودن هم نشانه خوبی نیست چون روی سطح قطعه نمی ماند و اینگونه مجبوری روغن بیشتری اضافه کنید و بی صرفه خواهد بود.

میزان گرانروی یک روغن روانکار به سطح جوش و یخ زدگی آن اشاره می کند، بدین منظور که اگر در معرض چه میزان گرما قرار بگیرد به جوش می آید و چه میزان سرما یخ می زند. به همین دلیل مناسب است درهر فصل از روانکار با گرانروی متناسب با همان فصل استفاده شود.

بدون بو بودن روغن روانکاری که استفاده می کنید فاکتور بسیار مهمی است که یک محصول می تواند دارای آن باشد. اینگونه هنگام استفاده سیستم تنفسی فرد اذیت نمی شود.

قیمت انواع روغن روانکاری بی بو تهران

قیمت انواع روغن روانکاری بی بو تهران روغن های روانکار همانطور که اشاره شد دارای انواع مختلفی هستند که قیمت های مختلفی را به بخود اختصاص داده اند. علاوه بر این نحوه عرضه آن هم بر قیمت روغن روانکاری که می خرید اثر می گذارد. به این صورت که اگر خرید به صورت عمده و از تولیدکننده و بدون هیچ واسطه ای صورت گیرد قیمت بسیار مناسب تری می پردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران