00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

شرکت روغن روانکاری صنعتی در ایران

روغن روانکاری صنعتی کاربردهای بی شماری در صنعت دارد و در انواع مختلف تهیه می گردد. به طور کلی این محصولات به انواع روغن گیربکس، هیدرولیک، توربین، کمپرسور و …
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. شرکت روغن روانکاری صنعتی...

شرکت روغن روانکاری صنعتی در ایران

روغن روانکاری صنعتی کاربردهای بی شماری در صنعت دارد و در انواع مختلف تهیه می گردد. به طور کلی این محصولات به انواع روغن گیربکس، هیدرولیک، توربین، کمپرسور و … تقسیم می شوند دو زیر شاخه اصلی پایه نفتی و پایه گیاهی دارند. شرکت روغن روانکاری در ایران با کیفیت ترین محصولات را عرضه می کند.

شرکت روغن روانکاری صنعتی در ایران

آشنایی با روغن روانکاری صنعتی

آشنایی با روغن روانکاری صنعتی در ابتدا این محصولات را با استفاده از روغن های حیوانی می ساختند و روغن صنعتی به شکل امروزی بعدها ساخته شد. به دلیل مقاومت کم روغن حیوانی، به سرعت تجزیه می شد و فاسد می گشت، به همین دلیل به صورت محدود از آنها استفاده می کردند. با گذشت زمان روغن های مخصوصی را تهیه کردند که می توانست اصطکاک بین دو سطح را کاهش دهد و به طور امر دستگاه های صنعتی بیافزاید.

بعد از اینکه نفت استخراج شد، پیشرفت زیادی در حوزه صنعت به وجود آورد. با تصفیه نفت خیلی زود روغن های نفتی جایگزین روغن های چربی شدند. هر چه که صنعت پیشرفته تر می شد، روغن های بهتری نیز با استفاده از افزودنی های جدید، تهیه می شدند. روغن های روانکاری صنعتی تحت شرایط فشار زیاد و حرارت بالا خاصیت خود را از دست نمی دهند.

بعد از دستیابی بشر به انرژی هسته ای، نسل جدید روانکارهای صنعتی به وجود آمد. تجهیزات صنعتی مانند حمل کننده ها، جرثقیل های تولید تشعشع، تولید نیرو و … که در راکتورهای هسته ای مورد استفاده قرار می گیرند، نیاز به گریس ها و مایعات ویژه دارند تا موجب روان شدن آنها شود. نیاز است تا این روغن ها، راه پیشرفت طولانی را برای رسیدن به کیفیت های بهتر طی کنند. صنعتگران و مهندسین هسته ای برای ساخت روغن ها و روانکارهای صنعتی مرغوب تر باید تلاش نمایند.    

فروش انواع روغن روانکاری صنعتی در تهران

فروش انواع روغن روانکاری صنعتی در تهران انواع روغن روانکاری ویژگی های منحصر به فردی دارند، برخی از روغن ها مانع از افزایش دمای دستگاه می شوند و برخی دیگر سرعت وسیله را بالا می برند. فروش روغن روانکاری در انواع گوناگون صورت می گیرد. روغن هایی که از فرآوری نفت به دست می آیند، برای محافظت از ماشین آلات صنعتی، خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

این روغن ها را داخل کوره های تقطیر می ریزند و عناصر مضری مانند فسفر و گوگرد آن را می گیرند. این محصولات خواص شیمیایی و فیزیکی خود را با گذشت زمان طولانی حفظ می نمایند. روغن های گیاهی که معمولا از کلزا و خردل به دست می آیند، دارای افزودنی هایی هستند، که کیفیت محصول را افزایش می دهد. انواع روانکار صنعتی در اندازه ها و خواص متفاوت به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران