00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

خرید روغن روانکاری پایه پارافین گروه 3

برای خرید روغن روانکاری پایه پارافین گروه 3 می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید. با این کار واسطه ها از این میان حذف می شوند و شما می توانید این کالا را با قی
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. خرید روغن روانکاری پایه...

خرید روغن روانکاری پایه پارافین گروه 3

برای خرید روغن روانکاری پایه پارافین گروه 3 می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید. با این کار واسطه ها از این میان حذف می شوند و شما می توانید این کالا را با قیمت مناسب تری تهیه نمایید. وب سایت ما با تولید کنندگان روغن روانکاری صنعتی در ارتباط مستقیم است و این کالا را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

خرید روغن روانکاری پایه پارافین گروه 3

ترکیبات روغن های روانکاری چیست؟

ترکیبات روغن های روانکاری چیست؟ روغن های روانکاری روغن هایی هستند که برای کاهش فرسودگی و کاهش اصطکاک قطعه های فلزی که در تماس با هم هستند، استفاده می‌شوند. لازم به ذکر است که قطعات تنها زمانی می توانند روی یکدیگر حرکت نسبی داشته باشند که بر روی آنها روان کار استفاده شود.

امروزه افرادی که در زمینه محیط زیست اقدام به فعالیت می‌کنند به این نتیجه رسیده اند که استفاده از روانکارها موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و به همین خاطر تولید روانکارها در کشور در دستور کار تولیدکنندگان داخلی قرار گرفته است.

روانکارها دارای کاربردهای بسیار زیادی در موتورهای احتراق داخلی، توربین ها، خودرو ها و غیره می باشند و به دلیل استفاده از آن در طیف وسیعی از کارها، نیاز به تولید گسترده آنها و ارائه آنها به بازار وجود دارد.

برای تولید روغن‌های روانکاری از روغن پایه به همراه یک سری مواد افزودنی استفاده می‌کنند. از جمله مواد افزودنی برای تولید روغن‌های روانکاری می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • مواد پاک کننده و معلق کننده
  • مواد ضد کف
  • مواد ضد سائیدگی
  • مواد ضد اکسیداسیون
  • مواد ضد خورندگی و زنگ و …

هریک از افزودنی های نامبرده شده موجب بهبود عملکرد روغنهای روانکاری و افزایش کاربردهای آن می گردند. مثلاً مواد پاک کننده موجب می‌شوند که قطعات موتور تمیز شود و آلودگی هایی که از  احتراق خودرو بر روی قطعات خودرو به وجود آمده از بین برود که نهایتاً این امر موجب می شود که قطعه بتواند بهتر عمل کند.

همچنین استفاده از مواد ضد کف در تولید روغن‌های روانکاری موجب می‌شود که کشش سطحی روغن کاهش پیدا کند و نهایتا حباب هایی که در داخل روغن حبس شده‌اند شکسته شده و از روغن خارج گردند.

تولید کننده روغن پایه پارافین صنعتی

تولید کننده روغن پایه پارافین صنعتی تولید کننده روغن روانکاری پایه پارافین صنعتی این محصول را در محیط کاملا بهداشتی و تمیز و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته تولید و به مشتریان عرضه می‌کند. این تولید کننده برای تولید این کالا به علاوه بر استفاده از تجهیزات به روز، از متخصصین و کارشناسان مجرب و کار آزموده نیز بهره می برد تا بتواند کیفیت کالای تولیدی خود را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران