00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

خرید روغن روانکاری تردمیل توربو فیتنس

روغن روانکاری تردمیل توربو فیتنس از جمله روغن های می باشد که از اصطکاک و سایش قطعات تردمیل فیتنس جلوگیری می کند و به همین جهت موجب بالا رفتن عمر و ماندگاری بیشت
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. خرید روغن روانکاری تردمیل...

خرید روغن روانکاری تردمیل توربو فیتنس

روغن روانکاری تردمیل توربو فیتنس از جمله روغن های می باشد که از اصطکاک و سایش قطعات تردمیل فیتنس جلوگیری می کند و به همین جهت موجب بالا رفتن عمر و ماندگاری بیشتر دستگاه می گردد. بنابراین با استفاده از این روغن روانکاری تسمه دستگاه به نرمی حرکت می کند و شما به هنگام دویدن این تغییر احساس خواهید کرد. خرید روغن روانکاری تردمیل توربو فینس به شیوه های مختلفی انجام می گیرد که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

خرید روغن روانکاری تردمیل توربو فیتنس

نحوه صحیح استفاده از روغن روانکاری تردمیل

نحوه صحیح استفاده از روغن روانکاری تردمیل اگر شما چندی است که دستگاه تردمیل خود را خریده اید و مورد استفاده قرار داده اید و حال احساس می کنید که تسمه و نوار آن دارای حرکت نرم و آسانی نیستند می توانید با استفاده از روغن روانکاری این مشکل را برطرف نماید.

بسیاری از سازندگان این محصول معتقدند هنگامی که در حدود ۲۰ تا ۳۰ ساعت از این وسیله استفاده کرده اید، بهتر است به روغن زدن آن بپردازید یا اگر احساس می کنید بوی سیم سوخته به هنگام استفاده از تردمیل به مشامتان می خورد حتما روغن روانکاری تردمیل را استفاده نماید.

نحوه صحیح استفاده از این روغن روانکاری تردمیل معمولا بدین صورت است:

  • ابتدا باید با استفاده از آچار آلن پیچ های تسمه دستگاه را باز نمود تا تسمه دستگاه حالت آزادی داشته باشد.
  • حال مرکز تسمه که در واقع محل پا و راه رفتن و دویدن افراد می باشد را بلند نموده و به اندازه ۳۰ میلی لیتر روغن کاری نماید.
  • در طرفین و مرکز تسمه که پای افراد قرار می گیرند را بهتر است به صورت زیگزاگی روغن بزنید به طوری که در هر طرف ۱۵ میلی متر روغن کاری شده باشد.
  • حال به سفت کردن پیچ های اتصال تسمه بپردازید و دستگاه را بر روی کمترین سرعت قرار دهید تا ۳ دقیقه به آرامی حرکت کند و سطح زیرین آن کاملا روغنی شود.
  • روغن کاری دستگاه شما به اتمام رسید حال می توانید از تردمیل استفاده کنید.

قیمت انواع روغن روانکاری تردمیل

قیمت انواع روغن روانکاری تردمیل امروزه برندهای سازنده معتبر انواع روغن روانکاری تردمیل را با استفاده از سیلیکون تولید می کنند که با استفاده آنها موجب افزایش عمر تردمیل می گردند.

از آنجایی که استفاده از روغن سیلیکون در ساخت این محصولات بسیار مناسب است چرا که با جذب رطوبت بالا و کاهش حرارت و اصطکاک دستگاه تردمیل به حفظ کیفیت و عمر تردمیل آن کمک شایانی می نماید.

 

قیمت روغن روانکاری در نمونه های مختلف آن با توجه به عوامل گوناگونی تعیین می شود که این عوامل به شرح زیر است:

  • نوع کیفیت مواد سازنده
  • نوع برند تولیدی این محصول
  • نرخ ارز و نوسانات بازار
  • نوع خرید و فروش آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران