00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

تولید کننده روغن مخصوص روانکاری صنعتی

روغن مخصوص روانکاری صنعتی یکی از مهمترین انواع تجهیزات صنعتی به شمار می‌آید که استفاده از آن در صنایع مختلف و برای تسهیل سلامت دستگاه‌ها و تجهیزات و همچنین فرآی
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. تولید کننده روغن مخصوص...

تولید کننده روغن مخصوص روانکاری صنعتی

روغن مخصوص روانکاری صنعتی یکی از مهمترین انواع تجهیزات صنعتی به شمار می‌آید که استفاده از آن در صنایع مختلف و برای تسهیل سلامت دستگاه‌ها و تجهیزات و همچنین فرآیند کاری پربازده‌تر بسیار مناسب و ضروری است. امروزه برندهای معتبر زیادی در زمینه تولید روانکار‌های صنعتی فعالیت می‌کنند و انواع مختلفی از این روغن‌های صنعتی را به صورت مایع، جامد، نیمه جامد و گازی شکل تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. هر کدام از انواع روغن‌های روان‌کاری کاربردهای متفاوتی دارند.

تولید کننده روغن مخصوص روانکاری صنعتی

روغن های مناسب روانکاری را بشناسید

روغن های مناسب روانکاری را بشناسید در مورد روغن موتور ضد یخ همانطور که ذکر شد این دسته از تجهیزات صنعتی برای عملکرد بهتر قطعات و تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما اگر بخواهیم به صورت کامل‌تر در این باره توضیح بدهیم باید بگوییم که در صنعت به دلیل سرعت بالای عملکرد و همچنین انجام فرآیندهای سنگین و بزرگ، اصطکاک بسیار زیادی بین قسمت‌های مختلف دستگاه‌های صنعتی ایجاد می‌شود که این اصطکاک زیاد موجب بالا رفتن دمای دستگاه، ساییده شدن قسمت‌های مختلف آن و خرابی و آسیب دیدن آن‌ها می‌شود.

برای حل این مشکل می‌آیند و از انواع روغن‌های روانکاری صنعتی استفاده می‌کنند. این دسته از روغن‌های صنعتی بین قطعات مختلف دستگاه قرار گرفته و سبب می‌شود که میزان برخورد و سایش قسمت‌های مختلف یک دستگاه به هم کمتر شده و فرآیند کاری کم اصطکاک‌تری داشته باشد.

همچنین لازم به ذکر است که بر اساس مواد پایه‌ای استفاده شده در تولید روغن روانکاری صنعتی می‌توان این محصولات را به دو دسته تقسیم بندی کرد:

  • روغن روانکاری پایه نفتی: قسمت اعظم روغن‌های صنعتی روان‌کاری را این دسته تشکیل می‌دهند. استفاده از آن‌ها در ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات خانگی از رونق بالایی برخوردار است. این دسته از محصولات، در کوره‌های تقطیر نفت خام تولید می‌شوند و در این کوره یکسری عناصر مضر همانند فسفر و گوگرد از روغن موتور صفر بیست گرفته شده و یکسری عناصر مفید به آن اضافه می‌شود تا بتواند مقاومت بالاتری نسبت به فشار و دما داشته باشد.
  • روغن روانکاری پایه گیاهی: استفاده از یکسری گیاهان خاص همانند خردل، کلزا و کاستور برای تولید این دسته از روغن‌های صنعتی رواج خاصی دارد و با یکسری مواد افزودنی کیفیت بالاتری به این مواد می‌بخشند.

فروش روغن مخصوص روانکاری دستگاه CNC

فروش روغن مخصوص روانکاری دستگاه CNC فروش اینترنتی یکی از بهترین روش‌هایی است که برای فروش روغن روانکاری CNC مورد استفاده قرار می‌گیرد. فروش اینترنتی به دلیل عرضه مستقیم کالا از تولید کننده به مصرف کننده موجب حذف اشخاص واسطه و دلالان شده و سبب کاهش قیمت خرید محصول برای خریداران می‌شود.

این سایت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه عرضه انواع روغن‌های روانکاری است و شما به سادگی از همین طریق می‌توانید این دسته از روغن‌های صنعتی را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران