00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

توزیع روغن روانکاری ماشین آلات نوار بافی

ماشین آلات نوار بافی از تجهیزات مکانیزه و هوشمند در صنایع کشبافی به شمار آمده و از آنها برای تولید نوار پرده، نوار مبل و … بهره می برند، اما برای اینکه این دس
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. توزیع روغن روانکاری ماشین...

توزیع روغن روانکاری ماشین آلات نوار بافی

ماشین آلات نوار بافی از تجهیزات مکانیزه و هوشمند در صنایع کشبافی به شمار آمده و از آنها برای تولید نوار پرده، نوار مبل و … بهره می برند، اما برای اینکه این دستگاه ها کارکرد مطمئن تر و بهتری را از خود نشان دهند، از روغن روانکاری ماشین آلات نوار بافی برای آنها استفاده می کنند که تمام قطعات مورد نیاز این دستگاه ها را به بهترین شکل نرم و روان کرده و جلوی استهلاک دستگاه و هزینه های سنگین را می گیرد. حال باید گفت امکان توزیع مناسب این روغن، به خوبی فراهم آمده و می توانید آن را تهیه نمایید.

توزیع روغن روانکاری ماشین آلات نوار بافی

مشخصات روغن روانکاری دستگاه نوار بافی

مشخصات روغن روانکاری دستگاه نوار بافی دستگاه های نوار بافی که امروزه در صنایع کشبافی، نقش مهمی را ایفا نموده و به منظور تولیدات وسیعی از نوارهای پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرند، تا زمانی بیشترین بازدهی و اثرگذاری را خواهند داشت که مرتب سرویس شده یا نحوه‌ی نگهداری صحیحی از آنها به عمل آید.
از آنجا که این ماشین آلات، دارای هزینه های سنگین تعمیر و بازسازی می باشند، بنابراین باید از آنها تا جایی که امکان دارد، مراقبت های لازم را نمود که دچار استهلاک یا فرسودگی زود هنگام نشوند که اگر این اتفاق بیفتد، هزینه های سرسام آوری را روی دست صنعتگران باقی خواهند گذاشت.

اما یکی از بهترین راه حل هایی که می تواند به تمامی این مسائل پایان داده و عملکرد ایمن تر و برتری را از سوی دستگاه ها و ماشین آلات نوار بافی میسر گرداند، استفاده از روغن روانکاری است که نرم تر کار کردن قطعات دستگاه، به آن وابسته خواهد بود.

حال اگر مایلید تا با مشخصات بیشتری از روغن روانکاری صنعتی که برای دستگاه های نوار بافی و انواع تجهیزات دیگر استفاده می شوند، آشنا شوید، بهتر است گزینه های زیر را دنبال نمایید:

  1. این محصولات انواع مختلفی را شامل گشته که روغن های روانکاری پایه نفتی و روغن روانکاری پایه گیاهی از آن جمله می باشند.
  2. تمامی قطعات و بخش های مختلف دستگاه که نیاز به روانکاری دارد را چرب و نرم نموده و در نتیجه از ساییدگی و تحلیل رفتگی آنها جلوگیری می نمایند.
  3. از مشخصات ظاهری آنها هم می توان به غلظت مناسب و سطح شفاف روغن اشاره کرد.
  4. همچنین بوی زمخت روغن نیز از آن استشمام شده و در کمترین زمان می توانند تمامی قسمت های دستگاه را روان کرده و بهبود بخشند.

مرکز فروش روغن روانکاری ماشین آلات صنعتی

مرکز فروش روغن روانکاری ماشین آلات صنعتی روغن های روانکاری دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و با استعمال به موقع آنها روی سطوح و بخش های مختلف ماشین آلات صنعتی می توان جلوی پیشامدهای ناخوشایند را گرفت.
لازم به ذکر است این محصولات در بهترین مرکز فروش روغن روانکاری از جمله مرکز پیش رو، در مدل ها و نمونه های متعددی، دیده می شوند که اگر بخواهیم آنها را طبقه بندی نماییم، عبارت خواهند بود از:

  • روغن روانکاری سبک: دارای غلظت یا ویسکوزیته 5 تا 10 سانتی استوک می باشند و برای دستگاه هایی که دارای سرعت زیاد و بار پایین هستند، استفاده می شوند، مانند دستگاه های نساجی، ماشین آلات سی ان سی و دستگاه فرز.
  • روغن متوسط: ویسکوزیته 10 تا 50 استوک را به همراه داشته و ماشین آلاتی را که از سرعت و بار متوسط برخوردارند مانند دستگاه چاپ، هیدرولیک و … را روانکاری می نمایند.
  • روغن سنگین: ماشین آلاتی که از بار زیاد و سرعت کم برخوردارند مثل دستگاه حفاری، توسط این روغن، روانکاری شده و غلظت آنها هم 10 تا 30 سانتی استوک خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران