00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

پخش بهترین روغن روانکاری دستگاه نساجی

روغن روانکاری یک روغن صنعتی است که از سایش قطعات جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و عمر آن ها می گردد. صنعت نساجی یکی از صنایع مهم است که روان کاری نقش مهمی در آ
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. پخش بهترین روغن روانکاری...

پخش بهترین روغن روانکاری دستگاه نساجی

روغن روانکاری یک روغن صنعتی است که از سایش قطعات جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و عمر آن ها می گردد. صنعت نساجی یکی از صنایع مهم است که روان کاری نقش مهمی در آن دارد. مرکز ما با پخش بهترین روغن روانکاری روغن موتور l90 دستگاه نساجی، به حفظ استحکام و دوام قطعات دستگاه شما کمک می کند. جهت خرید و اطلاع از قیمت این محصول، لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید. 

 

پخش بهترین روغن روانکاری دستگاه نساجی

موارد استفاده روغن روانکاری در صنایع نساجی

موارد استفاده روغن روانکاری در صنایع نساجی

یکی از پیشرفته ترین صنایع در جهان صنعت نساجی است که معمولاً سیستم و تجهیزات مختلف آن به روانکارهای صنعتی نیاز دارند. از جمله ماشین آلات صنعتی می توان به ماشین های بافندگی، نخ ریسی و دوخت اشاره کرد. استفاده از روغن‌های روانکار به منظور کارکرد بهتر ماشین ها و افزایش طول عمر آنها می باشد.

 

به طور کلی روغن های نساجی به دو گروه تقسیم می شوند:
۱- روغن هایی که در هنگام تولید نخ و پارچه استفاده می شود.

۲- روغن هایی که برای روان کاری دستگاه های نساجی استفاده می شود.
روغن هایی که در فرآیند تولید نخ و پارچه استفاده می شوند، معمولا خالص یا محلول در آب هستند که اصطکاک بین نخ و پارچه را کم می‌کند و باعث نرم شدن پارچه می گردد. روغن موتور lf همچنین الکتریسیته ساکن روی پارچه را از بین می‌برد و از پارگی الیاف در هنگام کشش جلوگیری می کند.
در صنعت نساجی به دلیل اینکه فرایند تولید نخ تا مرحله تکمیل پارچه طولانی می باشد، باید روانکارهای مختلف روی دستگاه استفاده شود که باعث عملکرد بهتر آن گردد.
معمولاً این دستگاه‌ها با حجم سنگینی از بار مواجه هستند و با توجه به سرعت بالا و تاثیرات شیمیایی که در طی فرآیند تولید دارند، باید عملکرد بهتری نیز داشته باشند وقتی این روغن در این قطعات استفاده می شود باعث اصطکاک کمتر می گردد و قطعات را در برابر سایش و خوردگی محافظت می کند.
از مشخصات اصلی روغن روانکاری صنعتی می توان به غیر سرطان زا بودن و حساسیت زن بودن ترکیبات اشاره کرد این روغن باعث کاهش هزینه‌های تولید و کاهش ضایعات می گردد و استفاده از آن باعث کیفیت بهتر قطعات و عمر آنها را افزایش می دهد.

 

فروش عمده روغن صنعتی دستگاه بافندگی

فروش عمده روغن صنعتی دستگاه بافندگی

این مجموعه با فروش روغن روانکاری صنعتی دستگاه بافندگی به صورت عمده، توانسته محصولی قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد. در خرید عمده، قیمت محصول نسبت به خرید تکی بسیار ارزان تر است. از این رو، بسیاری از خریداران ترجیح می دهند که این محصول را کلی خریداری نمایند.

 

شما عزیزان می توانید این محصول را کاملا مستقیم و بی واسطه از ما خریداری نمایید. جهت خرید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران