00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

قیمت روغن مخصوص کولر آبی جهت سرویس

قیمت روغن مخصوص کولر آبی جهت سرویس : روغن های مخصوص این کار در بازار با مارک های متفاوت وجود دارد که باید سعی کنیم با کیفیت ترین و بهترین روغن برای کولر آبی را
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن کولر آبی
  6. /
  7. قیمت روغن مخصوص کولر...

قیمت روغن مخصوص کولر آبی جهت سرویس

قیمت روغن مخصوص کولر آبی جهت سرویس : روغن های مخصوص این کار در بازار با مارک های متفاوت وجود دارد که باید سعی کنیم با کیفیت ترین و بهترین روغن برای کولر آبی را خریداری و استفاده نمایید تا کولر عملکرد خوبی داشته باشد.

قیمت روغن مخصوص کولر آبی جهت سرویس

انتخاب بهترین روغن مخصوص برای کولر آبی

انتخاب بهترین روغن مخصوص برای کولر آبی انتخاب بهترین روغن مخصوص برای کولر آبی: هر ساله فصل بهار که از نیمه عبور می کند، گرمای هوا زیاد می شود و گاها باعث آزار کسانی که طبع گرم دارند می شود. در این زمان لازم است تا کم کم به فکر وارد شدن به گرم ترین فصل سال باشیم و خود را برای مواجه با گرمای طاقت فرسا آماده کنیم. ولی راهی مانند استفاده از ابزارهایی مانند کولر،پنکه و … وجود دارد که بتوانیم با این شرایط راحت تر کنار بیایم و این فصل را برای خود لذت بخش کنیم. افراد بسیاری برای دور شدن از این گرمای طاقت فرسا به استفاده از کولرهای آبی فکر می کنند و سعی می کنند از این وسیله بیشتر استفاده کنند. اما راه اندازی و سرویس کردن کولری که چندین ماه است که استفاده نشده، لازم و ضروری می باشد. جهت انجام این کار اصلی ترین کاری که باید انجام دهیم روغن کاری کردن قطعات مکانیکی و یاتاقان کولر است که البته این کار باید با دقت کامل و مراقبت انجام شود و همچنین از روغن با کیفیت جهت روغن کاری استفاده کنیم تا به قطعات کولر آسیبی وارد نشود. از این روغن می توانیم برای روغن کاری وسایل دیگر هم استفاده کنیم نظیر لولای در ، چرخ بازی کودکان، و… .

نحوه صحیح روغن کاری یاتاقان کولر: اگر روغن کاری یاتاقان کولر آبی به صورت صحیح انجام شود باعث می شود که طول عمر موتور کولر افزایش پیدا کند و میزان بازدهی آن را بالا  ببرد.

روغن موتور flash نیمه سنتتیک، ترکیبی از روغن سنتتیک و معمولی است. این نوع از روغن‌ها نیز به خوبی از اجزای متحرک موتور محافظت می‌کنند و کارایی آن‌ها بسیار بهتر از روغن‌های مینرال است. البته باید به این نکته هم توجه کنید که این روغن‌ها، تمام ویژگی‌های روغن‌های تمام سنتتیک را نداشته و قیمت کمتری نیز در مقایسه با آن‌ها دارند.

حجم روغن موتور synolex و میزان روغن مصرفی برای هر خودرو متفاوت است. این حجم براساس تعویض روغن، نوع موتور، نوع خودرو شما و برخی عوامل دیگر متفاوت خواهد بود. در دفترچه راهنمای مربوط به روغن خودرو، حجم مناسب روغن موردنیاز برای خودرو شما درج شده است که با مراجعه به آن می‌توانید حجم مناسب را تشخیص دهید.

موتور کولرهای آبی به دلیل اینکه در طی سال و در فصول زیادی استفاده نمی شود، ذرات گرد و خاک بسیاری بر روی بدنه و حتی موتور کولر و داخل کولر جمع می شود که اگر قبل از استفاده از کولر، آن را سرویس کاری کامل و صحیح نکنیم و مواردی مانند روغن کاری و شستشوی پوشال های کولر را بدرستی انجام ندهیم، نمی توانیم انتظار داشته باشیم که عمر کولر طولانی شود و کولر به درستی کار کند و هوای محیط اطراف ما را خنک کند.  اگر در مناطق خیلی خشک ساکن هستید و گرو و خاک در هوا بسیار وجود دارد، فاصله زمانی مابین دفعات تمیز کاری و روغن کاری کولر را کمتر کنید.

 

روغن یاتاقان کولر آبی اصل را از کجا بخریم؟

روغن یاتاقان کولر آبی اصل را از کجا بخریم؟ روغن یاتاقان کولر آبی اصلی را از کجا بخریم؟ این روغن را باید از فروشگاه های مجاز و مطمئن خریداری نماییم تا کیفیت خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مقالات مرتبط

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران