00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

فروش روغن روانکاری صنعتی دستگاه حلاجی

روغن روانکاری دستگاه حلاجی، نوعی روغن صنعتی است که جهت تجهیز و نگهداری ماشین آلات نساجی استفاده می شود؛ می دانیم که روان بودن این دستگاه ها بسیار مهم بوده و بر
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. فروش روغن روانکاری صنعتی...

فروش روغن روانکاری صنعتی دستگاه حلاجی

روغن روانکاری دستگاه حلاجی، نوعی روغن صنعتی است که جهت تجهیز و نگهداری ماشین آلات نساجی استفاده می شود؛ می دانیم که روان بودن این دستگاه ها بسیار مهم بوده و بر کیفیت کار آنها تاثیر خواهد گذاشت؛ از این رو همگام با پیشرفت صنعت نساجی و افزایش تولید منسوجات، کار فروش روغن صنعتی دستگاه حلاجی نیز رونق گرفته است؛ ناگفته نماند که روغن روانکاری نساجی، انواع مختلفی داشته و باید بر حسب نوع دستگاه استفاده شود. 

فروش روغن روانکاری صنعتی دستگاه حلاجی

ویژگی های روغن روانکاری دستگاه حلاجی

ویژگی های روغن روانکاری دستگاه حلاجی نساجی، صنعت بسیار مهمی است که کار تولید انواع پارچه و منسوجات را بر عهده دارد؛ طبیعتاً برای تولید چنین اقلامی از ماشین آلات پیشرفته صنعتی و تجهیزات مدرن استفاده می شود؛ می دانیم که هر دستگاه صنعتی نیاز به تجهیز و نگهداری دارد؛ یکی از مهم ترین کارهایی که در این راستا انجام می گیرد؛ استفاده از روغن های روانکاری است.

مهم ترین علت استفاده از روغن روانکاری حلاجی، پیشگیری از استهلاک دستگاه ها می باشد.
در ادامه به برخی از ویژگی های این روغن اشاره می کنیم:

  • ضد الکتریسیته ساکن
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاومت روغن در برابر اکسیداسیون و خوردگی
  • مقاومت در برابر اسیدها و بازها
  • غیر سمی بودن
  • جذب سطحی

علاوه بر آنچه بیان شد؛ یکی از ویژگی های مهم روغن روانکاری دستگاه حلاجی، این است که فاقد ترکیبات سرطان زا می باشد؛ این روغن، کاملاً تصفیه شده است؛ همچنین قابلیت استفاده در محیط های دارای گرد و غبار را دارد.
ناگفته نماند که اغلب روغن های روانکاری صنعتی در برابر گرما مقاومت می کنند؛ اما به طور کلی یک روغن نساجی خوب، باید تحت عوامل مختلف محیطی (حتی دمای پایین) و شیمیایی دوام بیاورد.

تامین کننده روغن روانکاری صنایع نساجی

تامین کننده روغن روانکاری صنایع نساجی تامین کننده روغن روانکاری صنایع نساجی، این محصول را بر اساس ماشین آلات مختلف این حوزه ارائه می دهد.
به طور کلی انواع روغن روانکاری نساجی را برای ماشین های نخ ریسی، بافندگی و دوخت استفاده می کنند؛ همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم؛ این روغن ها باید متناسب با نوع دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرند؛ نحوه کار ماشین و نوع سیستم مکانیکی آن، مهم ترین فاکتورهایی هستند که در هنگام انتخاب روغن روانکاری باید در نظر گرفته شوند.

لازم به ذکر است که در صورت عدم توجه به تناسب روغن با دستگاه، عمر ماشین آلات نساجی کاهش یافته و کارایی آنها دچار اختلال می گردد.
در اینجا چند نمونه از مهم ترین ارقام روغن صنایع نساجی را ذکر می کنیم:

  • روغن مخصوص ماشین های بافندگی
  • روغن ماشین نخ ریسی
  • روغن ماشین دوخت و دوز
  • روغن های امولسیون کننده نساجی
  • روغن های سیلیکونی
  • روغن سفید

ناگفته نماند که انواع روغن روانکاری نساجی را به شیوه های گوناگونی مثل اسپری کردن، رمق کشی و پد نمودن به کار می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران