00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

فروشگاه روغن چرخ خیاطی جکی ایرانی

روغن چرخ خیاطی جکی ایرانی به چرخ خیاطی در کارکرد بهتر کمک فراوانی می‌کند. فروشگاه روغن چرخ خیاطی می تواند این محصول را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار د
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن چرخ خیاطی
  6. /
  7. فروشگاه روغن چرخ خیاطی...

فروشگاه روغن چرخ خیاطی جکی ایرانی

روغن چرخ خیاطی جکی ایرانی به چرخ خیاطی در کارکرد بهتر کمک فراوانی می‌کند. فروشگاه روغن چرخ خیاطی می تواند این محصول را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار دهد و با توجه به میزان استفاده شما از چرخ خیاطی، می توانید اندازه های مختلفی از روغن را خریداری و در طول زمان های مناسب استفاده کنید.

فروشگاه روغن چرخ خیاطی جکی ایرانی

ضرورت روغن کاری انواع چرخ خیاطی

ضرورت روغن کاری انواع چرخ خیاطی به طور کلی می توان گفت در هنگام استفاده از هر چرخی پس از ۲۴ ساعت تا ۳۰ ساعت مصرف، باید از روغن روانکاری چرخ خیاطی استفاده نمود. برخی از افراد مانند خیاطان حرفه ای تنها در طول دو یا سه روز به اندازه ۲۴ ساعت از چرخ خیاطی استفاده نموده اند و به همین دلیل هفته ای دوبار نیاز به روغن کاری چرخ خود دارند، اما در مورد چرخ های کم کارکرد خانگی، چرخ حدود دو ماه نیازی به روغن کاری ندارد.

برای روغن کاری چرخ خیاطی ابتدا باید قسمت هایی از آن را باز کرد و سپس آن را روغن کاری کرد. روغن کاری تاثیر بسزایی در سلامت چرخ خیاطی ایفا می کند. به طور کلی می‌توان گفت اگر چرخ خیاطی به صورت منظم روغن کاری شود، عمر حدود دو برابر از چرخ خیاطی که در روغن کاری آن اهمال شود، دارد.

دلیل این موضوع را می‌توان در چند مورد دانست اول اینکه فنر ها و سایر اعضای چرخ خیاطی پس از استفاده در طولانی مدت دچار خشکی می‌شوند و ممکن است از خود صدای بدی به وجود بیاورد و بعضا به دلیل خشکی زیاد با به هم کشیده شدن بیش از حد دچار شکستگی و یا ساییدگی شوند. با ریخته شدن روغن چرخ خیاطی روی آنها تمامی این اجزا به حالت اولیه خود برمی گردند و به راحتی روی هم حرکت می کنند.

قسمت ماسوره چرخ یکی از قسمت هایی است که دچار پرز گرفتگی بیش از اندازه می شود. در هنگام روغن کاری چرخ باید آن قسمت کاملا باز شود و تمام پرز ها خارج می شوند و روغن جایگزین آنها می شود که همین موضوع باعث افزایش عمر چرخ خیاطی و دوخت های منظم تر چرخ خیاطی می شود.

پخش روغن روانکاری چرخ خیاطی جکی صنعتی

پخش روغن روانکاری چرخ خیاطی جکی صنعتی پخش روغن چرخ خیاطی جکی به دو صورت عمده و جزئی از طریق سایت اینترنتی ما امکان پذیر است و برای خرید این محصول می توانید از طریق سایت به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش نمایید و یا محصول را به صورت تلفنی سفارش دهید و آن را با کمترین قیمت دم در منزل خود تحویل بگیرید و با هزینه ای اندک، عمری بیشتر به چرخ خیاطی خود بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران