00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

فروشگاه روغن روانکاری عالی صنعتی

فروشگاه روغن روانکاری عالی صنعتی امروزه این محصول را به صورت کلی و عمده در بازار به فروش می رساند. فروش عمده این محصول، سبب می شود که قیمت نهایی آن بسیار ارزان
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن
  6. /
  7. فروشگاه روغن روانکاری عالی...

فروشگاه روغن روانکاری عالی صنعتی

فروشگاه روغن روانکاری عالی صنعتی امروزه این محصول را به صورت کلی و عمده در بازار به فروش می رساند. فروش عمده این محصول، سبب می شود که قیمت نهایی آن بسیار ارزان تر تمام شود و در نتیجه بازار خرید و فروش محصول روز به روز رونق بیشتری بگیرید. برای خرید این محصول می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه روغن روانکاری مراجعه کنید و این محصول را تنها با چند کلیک خریداری کنید.

 

فروشگاه روغن روانکاری عالی صنعتی

آنچه باید درباره روغن روانکاری صنعتی بدانید

آنچه باید درباره روغن روانکاری صنعتی بدانید روغن روانکاری صنعتی به طیف گسترده و زیادی از روغن ها گفته می شود که کاربرد و مقاصد مختلف در صنعت دارند. معمولا امروزه برای هر مشخصه خاص روغن روانکاری مخصوص تولید می شود. این روغن ها در کل دارای طول عمر بسیار بالا، قابلیت تحمل دمای زیاد و بالا و همچنین سازگار با مواد غذایی و شرایط کاری در داخل دستگاه و بیرون دستگاه را دارد.

به همین دلیل است که امروزه در بازار انواع و اقسام روغن روانکاری صنعتی وجود دارد که از جمله آنها می توان به روغن چرخ دنده و روغن گیربکس، روغن کمپرسور، روغن هیدرولیک، روغن ماشین کاری و روغن توربین و … اشاره کرد. ولی با این حال و به طور کلی این روغن ها را به دو دسته اصلی و کلی می توان تقسیم بندی کرد.  دسته اول روغن های روانکاری صنعتی می باشند که بر پایه نفت تولید می شوند. دسته دوم روغن هایی هستند گه بر پایه گیاه تولید می شوند. هر کدام از این روغن ها دارای کاربردهای خاص و مخصوص به خود می باشد. این روغن ها بر اساس روانکاری به سه دسته تقسیم می شوند. روغن های صنعتی روانکاری برای کارهای سبک، روغن های صنعتی روانکاری برای کارهای متوسط و در نهایت روغن های صنعتی روانکاری برای کارهای سنگین می توان اشاره نمود.

روغن های سبک دارای ویسکوزیته ۵ الی ۱۰ سانتی استوک می باشند. یک سانتی استوک برابر با یک میلی متر مربع بر ثانیه اس. این روغن ها دارای محدوده دمایی ۵۰ درجه سانتی گراد هستند. استفاده از آن برای ماشین آلات با سرعت بالا و کم بار است.
روغن های متوسط دارای ویسکوزیته ۱۰ الی ۵۰ استوک می باشد و دمای آنها ۵۰ درجه سانتی گراد است. برای ماشین آلات با سرعت متوسط استفاده می شود. ولی روغن های سنگین ویسکوزیته ۱۰ الی ۲۰ سانتی استوک دارد و دمایشان ۱۰۰ درجه سانتی گراد است. استفاده از این محصول برای ماشین آلات با سرعت پایین و بار زیاد می باشد.

 

فروش روغن روانکاری عالی با قیمت مناسب

فروش روغن روانکاری عالی با قیمت مناسب امروزه فروش روغن روانکاری به صورت عمده در بازار جریان دارد. قیمت روغن روانکاری بر اساس معیارهای مختلف تعیین می شود. از این رو، برای این محصول می تواند قیمت مشخصی را ذکر کرد. ولی تمام سعی و تلاش ما بر این است که این محصول را با قیمت مناسب در بازار به فروش رسانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران