00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

فروشنده روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی تهران

روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی چیست؟ آیا از نحوه مصرف، شرایط نگهداری و نوع بسته بند این محصول اطلاع دارید؟ در این مقاله قصد داریم انواع بهترین روغن های روانکار
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. فروشنده روغن روانکاری دستگاه...

فروشنده روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی تهران

روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی چیست؟ آیا از نحوه مصرف، شرایط نگهداری و نوع بسته بند این محصول اطلاع دارید؟ در این مقاله قصد داریم انواع بهترین روغن های روانکاری این دستگاه ها و بزرگترین فروشنده و مرکز پخش آنها در تهران را معرفی نماییم.فروشنده روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی تهران

مشخصات روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی

مشخصات روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی دستگاه قیطان بافی یکی از ملزومات صنعت بافندگی و ریسندگی به شمار می آید. مواظب این دستگاه ها از هر لحاظ افزایش عمر مفید و کارآیی بیشتر آنها را به همراه دارد. یکی از روش هایی بهبود کارکرد انواع دستگاه قیطان بافی استفاده از روغن های روانکاری است.
روغن روانکاری اصطکاک بین نخ سوزن و برخی قطعات را کاهش می دهد. از این محصولات اغلب در ماشین های گردبافت، دستگاه های قیطان بافی و دستگاه هایی با نخ پلی استر مورد استفاده قرار می گیرند.
برخی از مشخصات انواع روغن روانکاری ایرانی که در صنایع دوزندگی و بافندگی مورد استفاده قرار می گیرند عبارت است از:

  • جلوگیری از عدم ایجاد خوردگی یا زنگ زدگی بر روی دستگاه
  • مقاومت مناسب در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما
  • قابلیت استفاده برای انواع دستگاه های ریسندگی
  • قابلیت مخلوط شدن با آب
  • پاک شدن بسیار آسان از روی پارچه ها و نخ ها

طریقه مصرف روغن روانکاری به این صورت است که میزان استفاده از آن باید متناسب با وزن کالا باشد. معمولاً در کاتالوگ های شرکت تولیدی علاوه بر اطلاعات فنی در مورد نحوه و چگونگی مصرف روغن نیز اطلاعاتی درج می شود.

 

خرید روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی ایرانی

خرید روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی ایرانی روغن روانکاری اغلب از مشتقات نفتی و روغن پایه پارافینیک تهیه و تولید می شود. شرایط نگهداری آن یکی از فاکتورهای مهم حفظ کیفیت این محصول در درازمدت است که کمتر کسی به آن توجه می کند.
بهترین شرایط دمایی جهت حفظ کیفیت اولیه این روغن ها، نگهداری آنها در محیط هایی با درجه حرارت بین ۵ تا ۳۵ سانتی گراد است. از قرار دادن روغن در برابر تابش مستقیم نور خورشید یا محیط هایی با دمای زیر صفر خودداری کنید. اطمینان از بسته بودن درب روغن پس از استفاده نیز امری ضروری به شمار می آید.
از آنجایی که خریداران عمده انواع روغن روانکاری، شرکت ها و کارگاه های تولیدی بزرگ هستند، بسته بندی آنها به صورت بشکه های بزرگ ۲۰۸ لیتری، ۶۰، ۲۰۰ کیلو گرمی و … صورت می گیرد.
قابل ذکر است که در خریدهای عمده با هدف عرضه به بازارهای صادراتی و داخلی امکان سفارش بسته بندی در بشکه های مورد نظر خریداران نیز وجود دارد. خوشبخاته در این مرکز عرضه و خرید روغن روانکاری دستگاه قیطان بافی و دیگر دستگاه های صنعت نساجی با قیمت تولید صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران