00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

شرکت روغن روان کاری چرخ خیاطی در البرز

چرخ خیاطی به عنوان یک ماشین کوچک که در منزل و مراکز تولیدی و خدماتی از آن برای دوخت استفاده می شود نیاز به یک سری مراقیت و تمیز نگه داشتن دارد برای مراقبت از یک
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن چرخ خیاطی
  6. /
  7. شرکت روغن روان کاری...

شرکت روغن روان کاری چرخ خیاطی در البرز

چرخ خیاطی به عنوان یک ماشین کوچک که در منزل و مراکز تولیدی و خدماتی از آن برای دوخت استفاده می شود نیاز به یک سری مراقیت و تمیز نگه داشتن دارد برای مراقبت از یک چرخ خیاطی باید بعد از مدتی آن را روغن کاری کرد که در حال حاضر برخی روغن روان کاری چرخ خیاطی در بازار موجود می باشد . چرخ خیاطی به دلیل داشتن قطعاتی که دارد باید هر چند مدت یکیار روغن کاری شود و این روغن کاری مختص یک سری قطعات تعبیه شده در آن می باشد.

شرکت روغن روان کاری چرخ خیاطی در البرز

چند نکته در مورد روغنکاری چرخ خیاطی

چند نکته در مورد روغنکاری چرخ خیاطی

برای روغنکاری ، چرخ خیاطی اول باید بدانید که چه قسمت هایی باید روغن کاری شود البته کارخانه روغن چرخ خیاطی بدلیل استفاده این روغن برای چرخ خیاطی نوع روغن را کاملا مشخص کرده و استفاده در هر قطعه را نیز معلوم کرده است .و هر چرخ خیاطی با توجه به دفترچه راهنمای استفاده از آن جاهایی از چرخ خیاطی را مشخص نموده و سوراخ هایی تعبیه شده است که باید روغن از داخل آن به قطعات برسد.

چنانچه مدت طولانی از چرخ خیاطی استفاده نشده و بلا استفاده مانده است باید برای شروع دوباره و استفاده مجدد از آن کاملا روغن کاری شود و باید دقت داشت که روغن روان کننده ای استفاده کرد که براحتی به قطعات زیرین چرخ تزریق شود و معمولا نقاطی برای این منظور در نظر گرفته شده است که اگر این  روغن به نقاط دیگر ریخته شود تا مدت ها روغن به پارچه در حال دوخت نیز منتقل خواهد شد . وقتی چرخ خشک شده و صدای خشکی تولید می کند استفاد از یک روغن مرغوب لازم الاجرا است .

نکته دیگر اینکه پس از تزریق روغن روان کننده به چرخ خیاطی باید برای رفع اصطکاک و چرخ موتور اصلی چرخ خیاطی زمان داد تا به بهبود آن کمک کند . استفاده بعضی از روغن ها مثل روغن خوراکی و روغن های صنعتی و حتی گیرس که کاربرد کلا صنعتی دارد برای چرخ خیاطی مناسب نمی باشد و باعث اثرات تخریبی بر روی چرخ خیاطی نیز می باشد .

کارخانه صنعتی روغن روان کاری چرخ خیاطی

کارخانه صنعتی روغن روان کاری چرخ خیاطی

کارخانه های صنعتی زیای در حال حاضر برای تولید روغن چرخ صنعتی اقدام نموده اند . معمولا روغن های معرفی شده در بازار برای استفاده چرخ های خیاطی معمولی بوده و برای استفاده این روغن برای چرخ های خیاطی صنعتی مطمئنا روغن های خاص و با کاربرد مربوط به چرخ های صنعتی تولید می شود .

طولانی شدن عمر چرخ های خیاطی چه معمولی و چه صنعتی همین روغنکاری به صورت مرتب و منظم است که عمر چرخ از نظر قطعات طولانی می شود و دوخت نیز سالم تر ارائه می شود و صدای تولید شده چرخ حین دوختن نیز کمتر خواهد شد . و در خصوص چرخ خیاطی صنعتی نیز روغن چرخ خیاطی صنعتی خاص نیز در بازار عرضه می  شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران