00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

شرکت روغن روانکاری صنعتی در تهران

روغن روانکاری صنعتی در صنعت نساجی که یکی از صنایع پیشرفته و کاربردی در سطح جهان محسوب می شود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.شرکت های تولید کننده و پخش روغن ها
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. شرکت روغن روانکاری صنعتی...

شرکت روغن روانکاری صنعتی در تهران

روغن روانکاری صنعتی در صنعت نساجی که یکی از صنایع پیشرفته و کاربردی در سطح جهان محسوب می شود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

شرکت های تولید کننده و پخش روغن های روانکاری صنعتی در تهران کالاها و محصول های خود را با کیفیت و درجه مرغوبیت بالایی تولید کرده و به بازار عرضه و ارائه می کنند.

شرکت روغن روانکاری صنعتی در تهران

آشنایی با انواع روغن روانکاری صنعتی

آشنایی با انواع روغن روانکاری صنعتی از مشخصات اصلی یک روغن روانکاری ایده آل دستگاه ریسندگی که هم مناسب بازار داخلی و هم بازارهای خارجی باشد می توان موارد زیر را برشمرد:

حتی الامکان باید بی رنگ باشد تا لکه ای از خود بر جای نگذارد، مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی، مقاومت در برابر اکسیداسیون، بی اثر بودن از لحاظ واکنش پذیری و غیر سمی بودن، عدم تشکیل رسوبات صمغی و چسبنده بر روی سطح تجهیزات، حفاظت از سوزن ها و قطعات مکانیکی تجهیزات در برابر رسوبات اکسیدی روغن، مواد فعال سطحی یا سورفکتانت های غیر یونی برای سهولت تمیز کاری، قابلیت روانکاری مناسب و خوب تمام تجهیزات و قطعات، ویسکوزیته پایین به منظور عملکرد مناسب، استفاده از اصلاح کنندگان اصطکاکی مناسب، کاهش دمای تجهیزات دوار مثل یاتاقان ها و شاخص ویسکوزیته بالا به منظور کار در رنج وسیعی از دماها.

پیشرفت علم پتروشیمی در کشور باعث شده که بتوانیم اقسام و انواع روغن روانکاری را تولید و از سایر مواد نفتی تفکیک کنیم.

روغن روانکاری ریسندگی با خاصیت خنک کنندگی از ایجاد الکتریسیته ساکن در دستگاه های صنایع نساجی پیشگیری می کنند و در روان کاری سوزن در ماشین هایی همچون دوخت اتوماتیک، کشش الیاف، گردباف و تولید منسوجات کاربرد زیادی دارد.

روغن نساجی نوعی روان کار تسویه شده و کاملا بهداشتی است که در صنایع نساجی برای الیافی همچون پروپیلن از ان استفاده می کنند این محصول فاقد هرگونه مواد حساسیت زا و سرطان زا است همچنین این روغن ها خاصیت ضد الکتریسیته دارند که باعث کاهش ضایعات و کاهش هزینه های تولید می شود.

این روغن ها از آسیب دیدن ماشین آلات و قطعات به صورت قابل توجهی جلوگیری می کنند و به گونه های مختلفی در بازار موجود است: اسپری، پد نمودن، تماسی و رمق کشی.


فروش روغن روانکاری صنعتی درجه یک

فروش روغن روانکاری صنعتی درجه یک خرید و فروش روغن روانکاری دستگاه ریسندگی که یکی از محصولاتی است که در اکثر نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرد به شکل کلی و جزئی انجام می گیرد.

با توجه به اینکه روغن ها از مواد نفتی تشکیل می شوند و کشور ما نیز یک کشور نفت خیز است صادرات مواد نفتی می تواند برای کشور مفید باشد و موجب ارزآوری شود.

 تقریبا در همه ی کشورهای دنیا از علم نساجی برخوردار هستند اما دسترسی به روغن روانکاری برای همه آسان نیست و کشور ما با توجه به صادرات انواع روغن می تواند در بازارهای جهانی سود خوبی به دست بیاورد.

برای تهیه و خرید انواع مختلف روغن روانکاری می توان از طریق سایت های اینترنتی با کارشناسان فروش این محصول ها ارتباط برقرار کرده و اقدام به سفارش، تهیه و خرید محصول و کالای مورد نیاز خود کرده   در محل مور  نظر خود تحویل گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران