00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

تولید کننده روغن روانکاری دستگاه نخ ریسی

روغن روانکاری دستگاه نخ ریسی یا همان روغن نساجی برای روغن کاری دستگاه های ریسندگی مورد استفاده قرار می گیرد و هر ماه باید روغن کاری صورت گیرد.چرا که اگر این کار
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. تولید کننده روغن روانکاری...

تولید کننده روغن روانکاری دستگاه نخ ریسی

روغن روانکاری دستگاه نخ ریسی یا همان روغن نساجی برای روغن کاری دستگاه های ریسندگی مورد استفاده قرار می گیرد و هر ماه باید روغن کاری صورت گیرد.چرا که اگر این کار انجام نشود کارایی دستگاه ها پایین آمده و اصطکاک بین قطعات دستگاه باعث خراب شدن و عدم کارایی دستگاه می گردد لذا تولیدکنندگان زیادی مبادرت به تولید این روغن می نمایند.

تولید کننده روغن روانکاری دستگاه نخ ریسی

ضرورت روغن روانکاری در دستگاه نخ ریسی

ضرورت روغن روانکاری در دستگاه نخ ریسی روغن روانکاری روغن صنعتی است و کاربرد فراوانی در صنایع نساجی به خصوص دستگاه نخ ریسی دارد. روغن موتور ضد یخ دستگاه های نخ ریسی به این دلیل ضرورت دارد که به دلیل مدت زمان زیادی که از دستگاه نخ ریسی استفاده می شود قطعات دستگاه اصطکاک زیادی با هم دارند. این اصطکاک باعث می شود عمر قطعات کاهش پیدا کند و باعث از بین رفتن و سابیدگی قطعات گردد. استفاده از روغن روانکاری باعث می شود تا علاوه بر اینکه دستگاه راحت و نرم تر کار کند باعث می شود تا قطعات در حال کار نیز اصطکاک کمتری داشته باشند و از آسیب به آن ها جلوگیری به عمل آید.

لذا با کمترین هزینه می توان از این دستگاه ها نگهداری کرد و سالیان سال در چرخه ی تولید مورد استفاده قرار بگیرند. در نگهداری دستگاه های صنعتی مبالغی را به عنوان هزینه ی نگهداری ذخیره می کنند تا با پول آن لوازم و ملزومات نگهداری از دستگاه ها خریداری و تهیه شود که یکی از این ملزومات روغن روانکاری صنعتی می باشد که این روغن فقط جنبه صنعتی دارد و در کارخانه ها، تولیدی ها، کارگاه ها برای بهتر کار کردن دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عمده روغن روانکاری صنعتی نساجی

خرید عمده روغن روانکاری صنعتی نساجی برای خرید روغن موتور صفر بیست می توان به صورت حضوری به مکان هایی که این محصولات را عرضه می کنند مراجعه و آن ها را تهیه و خریداری نمود. تولید کننده برای فروش بیشتر و خرید آسان توسط مشتری اقدام به راه اندازی فروشگاه تخصصی آنلاین در زمینه فروش انواع روغن روانکاری صنعتی نساجی نموده است. این اقدام باعث شده تا با حذف دلالان و واسطه ها این محصول را مستقیم به مشتریان عرضه نماید و مشتریان با اطمینان خاطر بیشتر از نظر کیفیت و استاندارد بودن روغن آن را به صورت عمده خریداری نمایند.

 

البته لازم به توضیح است که روغن روانکاری شرکت ها و کارخانجات بزرگ به صورت عمده خریداری می کنند چون ماهانه مصرف زیادی دارند و از طرفی به صورت عمده خرید کردن باعث ارزانتر شدن هزینه ی خرید این محصول می شود و برای کارخانه صرفه ی اقتصادی بیشتری دارد اما تولیدی ها و کارگاهها ی تولیدی کوچک در حجم کمتری این روغن را خریداری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران