00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

توزیع روغن چرخ خیاطی جکی اصل

 چرخ خیاطی، مانند سایر قطعات مکانیکی، باید هر چند وقت یکبار روغن کاری شود تا به درستی کار کند. روغن چرخ خیاطی یک روان کننده است که به طور خاص برای قطعا
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن چرخ خیاطی
  6. /
  7. توزیع روغن چرخ خیاطی...

توزیع روغن چرخ خیاطی جکی اصل

چرخ خیاطی، مانند سایر قطعات مکانیکی، باید هر چند وقت یکبار روغن کاری شود تا به درستی کار کند. روغن چرخ خیاطی یک روان کننده است که به طور خاص برای قطعات چرخ خیاطی ساخته شده است و توصیه می شود تقریباً پس از هر ۸ ساعت از دوخت استفاده شود. استفاده از روغن خیاطی و روغن موتور l90 اصطکاک بین قطعات دستگاه را کاهش می دهد. این مرکز توزیع کننده روغن چرخ خیاطی جکی در کشور می باشد.

توزیع روغن چرخ خیاطی جکی اصل

مشخصات روغن چرخ خیاطی جکی اصل

مشخصات روغن چرخ خیاطی جکی اصل

روانکاری اضافی باعث می شود چرخ خیاطی جکی بدون سر و صدا کار کند و به طولانی شدن عمر دستگاه کمک کند. انواع مختلفی از روغن برای استفاده در چرخ خیاطی جکی به کار گرفته می شود. این روغن ها مانند روغن های معدنی می توانند از مواد سنتزی، طبیعی یا ساخته شده از پتروشیمی باشند.

انواع روغن چرخ خیاطی جکی

روغن معدنی: این نوع روغن از پتروشیمی یا مواد تولید شده از نفت تهیه می شود. این نوع روغن بی بو، آبکی و مؤثر است. بیشتر روغن های چرخ خیاطی از پتروشیمی ساخته می شوند.

روغن مصنوعی: روغن مصنوعی یک جایگزین مصنوعی برای روغنهای معدنی است و به طور کلی برای استفاده در سطوح پلاستیکی، لاستیکی و نقاشی شده ایمن است. این نوع روغن چرخ خیاطی معمولاً گرانتر از روغن معدنی است.

روغن طبیعی: روغنهای طبیعی جایگزین های طبیعی روغن های چرخ خیاطی هستند و از روغنهای جوجوبا، سیلیکون و استر ساخته می شوند. اگرچه روغن های طبیعی اغلب به اندازه روغن های معدنی یا مصنوعی کار نمی کنند و اگر به طور صحیح مخلوط نشوند ممکن است دستگاه شما را لکه دار کنند.

توجه: هرگز از روغن هایی که به طور خاص برای چرخ خیاطی شما تهیه نشده اند، مانند روغن موتور lf  روغنی که برای درست کردن غذا از آن استفاده می کنید، برای روغن کاری چرخ خیاطی استفاده نکنید. زیرا این قبیل روغن ها سبب می شوند که دستگاه شما لکه دار و قطعات آن خراب گردند.

توصیه می شود هنگامی که هشت ساعت از چرخ خیاطی خود برای دوختن استفاده کردید، برای روغن کاری آن اقدام کنید. اما حواستان باشد که زیاد روغن نریزید، زیرا ممکن است به جاهایی روغن برسد که دلتان نمی خواهد، مانند سیم ها و یا پارچه ای که در حال دوختن آن هستید.

خرید روغن چرخ خیاطی به قیمت خوب

خرید روغن چرخ خیاطی به قیمت خوب

قیمت روغن خیاطی با توجه به این که آن را به صورت عمده خریداری نموده اید یا این که خریدار یک دانه از آن می باشید، فرق می کند. این مرکز می تواند به شما کمک کند تا بهترین خرید روغن چرخ را داشته باشید. کافی است تا واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران