00989128548790

با ما تماس بگیرید

info@nilofaroil.com

برای ما ایمیل بفرستید

تامین کننده روغن روانکاری صنعتی کتابی

روغن روانکاری کتابی به دلیل شکل قوطی و شباهت آن به کتاب به این نام خوانده می شود. اطلاق نام روانکاری به دلیل کاربرد خاص این روغن ها و نقشی که در کاهش میزان اصطک
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. روغن روانکاری
  6. /
  7. تامین کننده روغن روانکاری...

تامین کننده روغن روانکاری صنعتی کتابی

روغن روانکاری کتابی به دلیل شکل قوطی و شباهت آن به کتاب به این نام خوانده می شود. اطلاق نام روانکاری به دلیل کاربرد خاص این روغن ها و نقشی که در کاهش میزان اصطکاک دارند بوده و از این رو نقش مهمی در افزایش قطعات یک ماشین یا دستگاه صنعتی بر عهده دارند. این روغن ها انواع مختلفی دارند که با کاربری آنها متناسب بوده و برای هر دستگاه یا ماشین صنعتی مختص آن تولید می شوند. به این ترتیب تامین کننده این ترکیبات عرضه کننده و معرفی کننده ارقام مختلف روغن با توجه به زمینه کاربرد آن می باشد.

تامین کننده روغن روانکاری صنعتی کتابی

ویژگی های روغن روانکاری صنعتی

ویژگی های روغن روانکاری صنعتی روغن ها و روغن موتور l90 موادی بر پایه مشتقات نفتی هستند که در بخش صنعتی و به طور عمده در دستگاه های مختلف برای افزایش طول عمر قطعات و همچنین روان شدن حرکت بین اجزای آن مورد استفاده قرار می گیرند.

به این منظور انواعی از روغن های روانکار صنعتی با طیف مختلفی از کاربرد ها تولید شده اند که در دما های بالا یا پایین قابل استفاده می باشند.

از ویژگی های این روغن ها تقسیم بندی آنها به انواع زیر می باشد:

  • روغن روانکاری موتور و چرخ دنده
  • روغن گیربکس
  • روغن کمپرسور
  • روغن هیدرولیک
  • روغن ماشین کاری
  • روغن توربین و بسیاری از وسایل دیگر

به جز تقسیم بندی فوق به طور کلی روغن های صنعتی به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

  • روغن های صنعتی پایه نفتی
  • روغن های صنعتی با پایه گیاهی یا مینرال

روغن های گروه اول در ماشین آلات مختلف صنعتی کاربرد دارند و در واقع کاربرد آنها عمومی است. این دسته از مواد در کوره های تقطیر نفت خام و با افزودن مواد خاص و بهبود دهنده و جذب عناصری مانند گوگرد و فسفر به دست می آیند.

در گروه دوم از فرآورده های گیاهی مانند خردل، کلزا و کاستور و افزودنی های دیگر برای تولید روغن استفاده می شود که اطلاق نام مینرال یا معدنی نیز به سبب وجود همین مواد در آن می باشد.

شرکت توزیع کننده روغن موتور کتابی

شرکت توزیع کننده روغن موتور کتابیروغن موتور lf پس از اتمام مراحل تولید در مجتمع ها و کارخانجات پتروشیمی به اشکال متفاوتی بسته بندی می شود که بر این اساس اشکال متفاوتی از آن وجود دارد که نوعی از آن به شکل کتابی می باشد.

توزیع این کالا توسط شرکت توزیع کننده روغن روانکاری به اشکال مختلف صورت می گیرد که به تقاضای موجود بستگی داشته و خریداران مختلف بر اساس نیاز خود متقاضی مقادیر گوناگون آن می باشند.

در این راستا شرکت توزیع کننده با استفاده از نرم افزار های پخش که امروزه کمک بسیاری به سازماندهی روند پخش نموده اند و با توجه به فهرست دریافت شده به پخش و فروش این کالا می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران